Powered By Blogger

wtorek, 7 lutego 2012

♥♥

Najpiękniejsze w posiadaniu przyjaciela jest to, że możesz mu powierzyć wszystkie swoje sekrety nawet te które tak bardzo starasz się ukryć przed całym światem, które tak naprawdę są częścią Ciebie. 

  już na zawsze będziesz dla mnie kimś więcej. 

 Współczesny Kopciuszek prędzej zgubi majtki , niż pantofelek .


Wróciła lecz całkiem inna, już mu nie wybaczy. nie spojrzy na jego błękitne oczy, nie zapomni o świecie patrząc na nie. Będzie twarda i stanowcza. Życie skopało ją tyle razy, że nauczyła się odmawiać. Nie będzie reagowała na jego prowokujący uśmiech. Koniec słodkiej idiotki.  



Wieczory, nie lubię wieczorów, zbyt wiele czasu na miliony pustych myśli. 

Nie Ważne Co Mówią O Mnie Inni Ludzie , Jestem Jaka Jestem I Się Nie Zmienię  


 na rulonie papierosa napiszę Twoje imię. dwa uzależnienia w jednym pakiecie, brzmi kusząco.


♥Chodź, podpiszemy kontrakt ze szczęściem♥

Chciałaby odpocząć od świata, nie myśląc o wczoraj ani jutrze, iść do przodu, żyjąc chwilą. Tak, tego by chciała
 
Są takie dni, że mam ochotę nakleić sobie na plecy kartkę z napisem: "zostawić w spokoju". 

 Zrobimy, co chcemy, bo mamy możliwości Żeby w tym burdelu, nie stracić godności Iść po całości bez, ubytku na wartości.. <3 

  a za dnia .. za dnia ubiera maskę przystrojoną w uśmiech, beztroskę i pełnię szczęścia . fajna dziewczyna, pełna energii, myślą o niej inni . wieczorem zdejmuje ją, a na twarzy pojawia się smutek i pełnia samotności . ale tego nie widzi już nikt.. tylko ona sama .

Przyjdź do mnie, wtul się w moje ciało, jak w misia z dzieciństwa i zapewnij, że już nigdy nie odejdziesz. 

 Historia lubi się powtarzać - i to zazwyczaj ta, która najbardziej bolała . 

: Nie jestem taką grzeczną dziewczynką jak myślisz. Lubie z drinkiem w dłoni śmiać się z niczego. Lubię swoje brązowe włosy i czarne paznokcie. I nie przeszkadza mi że się patrzą gdy w mini maszeruję deptakiem. Serce tez mam...ale zbyt długo je sklejałam aby Ci je ot tak dać 

 Jedno spojrzenie Twoich magicznych oczu, a skradło mój świat ; * ♥


 Kiedyś pragnęłam księcia z bajki. dziś chcę zwykłego faceta. który mimo moich wad, min, humorków jest ze mną i nie zamierza zmieniać mnie na lepszy model . !

3 komentarze: