Powered By Blogger

sobota, 4 lutego 2012

zademonstruj mi gwiazdkę i dwukropek . !

- weź zapomnij o nim.
- nie umiem ..
- dlaczego niby . ?
- a pamiętasz ile to jest 2+2 . ?
- pamiętam .
- to weź zapomnij . ! 

 I jestem zepsutą małolatą, która czasami nienawidzi samej siebie. Może czasami denerwuję się i komplikuje swoje życie. Może jestem jeszcze 'mała' ale potrafię bardzo kochać .♥ 



  W każdym detalu, akordzie i dźwięku, bez Ciebie życie nie miałoby sensu 

Wprost zajebisty . Mięciutki , nie waha się kiedy powiem ' idziemy do łóżka ' rozumie moje łzy , umie wysłuchać . Taki zwyczajny miś .


I nagle napis ' Palenie zabija ' stał się szalenie kuszącą propozycją .


 kocham Cię tak mocno jak Kiepski swoje piwko, jak Paździoch swój beret, a nawet jak Boczek kilogram kiełbasy. daj wiarę stary że to kolosalne uczucie. 

 po pierwsze mam serce,po drugie - rozumiem. 


 Rozejrzałam się wokół, czy nikt nie widzi, jak wygląda człowiek, który traci zmysły. 

Znajdź mnie w tej nieskończonej krainie snów i marzeń. 

To nieustanne czekanie. napisze , nie napisze .. wchodzisz w jego okienko i myślisz: ' niee, to on powinien ' . 


Życie z drugim człowiekiem polega na tym, że zaczyna się lubić jego dziwactwa. 


Trudno na coś czekać, i wiedzieć, że to nigdy nie nastąpi. A jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz. 

nigdy nie możesz popełnić tego samego błędu dwa razy, ponieważ za drugim razem, to nie będzie błąd, a twój wybór.♥

  Jeśli kobietę ogarnia złość mężczyzna powinien dotknąć swoimi ustami jej ust i trzymać tak długo, aż złość zmieni się w namiętność. <3

Czasem są te piękne dni kiedy masz ochotę na eksplozje szczęścia z dodatkiem radości i bez konserwantu smutku .

 Pozytywny pogląd na życie, z Tobą u boku.

12:12, 17:17, 23:23 - nawet, gdy spojrzysz na zegarek o 18:47, to i tak możesz być pewny, że o Tobie myślę

 Chciała tylko jego oczu i ramion, on patrząc na nią chyba czuł to samo. 


 Podobno , żeby się uspokoić trzeba policzyć do 10 lub do 100 , mi wystarczy Jego spojrzenie < 3


 “Kupiła jabłkowo-miętowego Tymbarka. Gdy go otworzyła, on podszedł i powiedział: Daj przeczytać co jest napisane. Nie patrząc co jest na kapslu dała mu go z rumieńcem na policzkach. Przeczytał, spojrzał na nią, pocałował i odszedł wręczając jej kapsel. Chwilę nie wiedziała co się stało, w końcu przeczytała napis na Tymbarku: Jeśli ją kochasz, pocałuj .” ♥



MADZIA [ * ] 

6 komentarzy:

  1. dziekuje bardzo :) fajne te opisy i biedna mała Madzia :( tak mi szkoda tego dzieciaczka..

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne opisy :)
    taka śliczna ta Madzia była :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog oczywiście obserwuję, mogę liczyć na to samo ?

    www.codziennosc-agi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda Madzi .. Obserwuję .. liczę na to samo .. :) Blog super..
    Liczę na rewanż i pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń