Powered By Blogger

sobota, 25 lutego 2012

Przecież jest jak jest. Niebo jest niebieskie. trawa zielona. słońce świeci raz mocniej raz słabiej. Księżyc też jest. No i w tym wszystkim ja. Czasami uśmiechnięta a czasami z rozmazanym tuszem na policzkach i chusteczkami w dłoni. standardowo a życie toczy się dalej. 

 spójrz w lewo. spójrz w prawo. właśnie cie wirtualnie uderzyłam xd

 Nie obiecuję Ci być bezbłędna , najlepsza czy idealna . Ale obiecuję być zawsze, pomimo wszystko . ♥

Spójrz na jej zdjęcie, zastanów się kim dla ciebie była i co straciłeś. 


I nagle jej oczy zrobiły się szkliste , ręce opadły , lizak stracił smak , a pociąg do szczęścia odjechał .. < 3


  Sen - to rozplątywanie w zupełnej ciemności tego, co zostało poplątane w pełnym świetle

Uwielbiała o nim mówić... Mogła to robić godzinami, a za każdym razem, gdy to robiła oczy jej błyszczały, a usta same układały się w uśmiech.

- cii..
- dlaczego mnie uciszasz ?
- cii.. chcę usłyszeć czy Twoje serce naprawdę szybciej bije gdy mnie widzisz...

 Jeden SMS od Twojego numeru, gwarantowany uśmiech na cały dzień

Patrzysz i zazdrościsz. Nienawidzisz, bo osiągnęłam tak wiele. 

Jest taka siła w życiu człowieka. Patrzysz w prawo - ktoś czeka. Patrzysz w lewo - łez rzeka. Wiadomo którą stronę wybrać chcesz. Lecz i tak to będzie, rzeka łez. 

  Idź do domu . Napij się , wyśpij , jutro wstań . I rób wszystko odnowa , tylko lepiej 

 Znasz szczęście? - No... Z widzenia...

Wole moje trampki, luźne spodnie i za dużą bluzę niż twoje szpilki, miniówę i obcisłą bluzkę, a do tego tonę tapety na pysku. 

Może i nie byłam jakoś strasznie dojrzała i idealna, ale kochałam. Kochałam Cię całą swoją niedojrzałością. 


Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.

  Uwielbiała gdy się przed nią popisywał, jednocześnie zgrywając skończonego idiotę, ale mimo wszystko było to słodkie, bo robił to dla niej, tylko dla niej. 

Są takie chwile za które człowiek oddałby całe swoje życie  

  I myślę, że potrzebuję wyłącznie tlenu. Bez Ciebie przeżyję.

I był jej indywidualnym szczęściem, silnym narkotykiem, od którego była uzależniona już na wieki.  

Kiedy o mnie zapomnisz to przypomnę się raz, drugi, trzeci, a kiedy ty nadal nie będziesz pamiętał zniknę z twojego życia równie szybko jak się w nim pojawiłam. 

widzę każde Twoje ukradkowe spojrzenie, Twój uśmiech: moje marzenie. Pragnę Ciebie mieć, mogę tego chcieć? Pokaż mi że kochasz, że pragniesz. razem z Tobą zniknę, kiedy zgaśniesz. Jesteś moim idolem, na dobre i na złe, tak więc od dziś wiedz: KOCHAM CIĘ♥


 Bo kochać - znaczy umieć czekać, nawet całą wieczność.

2 komentarze:

  1. spójrz w lewo. spójrz w prawo. właśnie cie wirtualnie uderzyłam xd
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :)
    zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń