Powered By Blogger

czwartek, 2 lutego 2012

Heu Heu . < 3

tak już jest, raz na dole, raz na górze. miej nadzieję, podobno miłość nie rdzewieje, dzisiaj się śmiejesz, a innym razem szlochasz, najważniejsze jest to, że wiesz kogo kochasz. co dzień się budzisz, a Twoje serce bije, najważniejsze jest to, że wiesz dla kogo żyjesz ♥
  - Zgadnij Kotku co mam w środku sercc ..- *Truskawki* . ? - Nie .. - *Toffi* . ? - Nie . ! Ciebie Głuptasie .<3
pójdę do Paryża i przyniosę Ci wierzę Eiffla ♥
Nie znasz Goździkowej, nie jesteś 2 w 1 i nie pokonasz małego głoda, ale i tak Cię kocham ! ♥ 
Los wszystkich ludzi zapisany jest w niebie, nie wierzysz w Boga? Jezus wierzy w Ciebie.
 tak masz racje . jestem pieprzoną zazdrośnicą . ale to dlatego , że tyle dla mnie znaczysz . <3 
  ten Pan, o cudownym uśmiechu i pięknych oczach, jest dla mnie bardzo ważny, KOCHAM GO!
Trudniej przyznać się do błędów niż do racji mimo, że każdy błąd zbliża wciąż nas do prawdy. I chociaż popełnia go procent sto populacji. To słabość lub w prost chęć bycia unikalnym.
  You know I'd do anything for ya . ! 
Wiesz co Cię tak wykańcza? tęsknota za kimś, kto był w Twoim życiu kimś ważnym, a teraz tego nie ma. zniknęło.
  I są momenty gdy uśmiechasz się do świata , bo wiesz , że możesz wszystko .
Dobra przyjaźń jest jak "Moda na sukces" - niekończąca się historia <3
 i choćbym nie wiem jak była zła i nawet jeśli bym krzyczała że cię nienawidzę, że masz się wynosić, nie możesz odejść rozumiesz ? nie możesz .
 nie brakuje mi tego co było, ciesze się tym co jest ♥ 
 mam własne tempo . nie idę tam , gdzie wszyscy biegną
Myślisz, że wystarczy poznać kogoś nowego i zapomnisz o tym, że kogoś innego kochasz? A czy poznając smak malin, zapominasz o smaku truskawek?
 Gdy jestem sama w domu i idę do łazienki, włącza mi się tryb ninja i sprawdzam wszystkie pokoje czy czasem nie czeka gdzieś na mnie seryjny morderca. ; D
  a wieczorami, przy gorącej herbacie, pod ciepłym kocem i z dobrą muzyką siedzę i znów wspominam Ciebie. norma. 
` nic na świecie nie zdarza się przez przypadek. `  
 
 wiesz my nawet oddychamy w jednym tempie.

1 komentarz: