Powered By Blogger

czwartek, 16 lutego 2012

Wiem, że to właśnie Ty .

i była by w stanie zabić wszystkie dziewczyny na świecie . tylko po to, by on już nigdy nie zakochał się w innej . ♥

 Ciekawe czy Ty też czasami czekasz, abym do Ciebie napisała.<33

Czasami musimy przestać analizować przeszłość. Przestać planować przyszłość. Przestać zastanawiać się co tak naprawdę czujemy. Przestać decydować rozumem co chce czuć serce. Czasem musimy po prostu powiedzieć "niech się dzieje co chce" i iść dalej.. 


 miło było Cię poznać , poczuć , zobaczyć , dotknąć , kochać i takie tam . 

 To że się uśmiecham, śmieje i żartuję jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zayebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać jak u mnie jest źle...

Zabawne, że w jednej osobie może znajdować się wszystko co daje ci całe szczęście


nawet gdyby przede mną była ciemność , której tak cholernie się boję , a wiedziałabym , że to jedyna droga do Ciebie . poszłabym 
 
nikomu nie dawaj satysfakcji z tego, że cię zranił. unieś głowę do góry i pokaż, że nikt nie wpłynie na to, czy jesteś szczęśliwa. 

Uwielbiam te dni,kiedy pomimo pochmurnego nieba chce mi się uśmiechać do każdego i cieszyć się, tak po prostu tym co mam.

 Trudno zapomnieć o kimś kto dał nam tak dużo do zapamiętania
 
Robienie głupot ma dla mnie duże znaczenie jeśli robię je z tobą .!

Nie ważne co robię, a i tak myślę o TOBIE . 


Nigdy, nigdy nie ignoruj osoby ,która cię kocha i martwi się o ciebie ,bo pewnego dnia zdasz sobie sprawę ,że straciłaś Księżyc podczas łapania gwiazd . 

 To , że nieraz jest źle nie oznacza przecież końca , warto iść do przodu choćby po jeden dotyk słońca .

codziennie rano wstaję . ogarniam twarz , włosy , rzęsy , ubrania . praktycznie wszystko bezproblemowo . nie mogę tylko ogarnąć uczuć i życia

 Życie nie sprawia, że spotykasz ludzi, których chcesz spotkać. Życie daje Ci ludzi, którzy muszą Ci pomóc, zranić Cię, pokochać, opuścić i sprawić, że staniesz się osobą, którą masz się stać

2 komentarze:

  1. To że się uśmiecham, śmieje i żartuję jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zayebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać jak u mnie jest źle...
    <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra, super blog

    Zapraszam na mojego:

    http://klada-myworld-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń