Powered By Blogger

piątek, 5 kwietnia 2013

czasami się zastanawiam czy jestem nienormalna, czy po prostu mam takie poczucie humoru

To że ma się starszego chłopaka od siebie to nie znaczy że on myśli tylko o jednym.. to znaczy ze jest on opiekuńczy i umie Kochać tysiąc razy mocniej niż niejeden inny.♥ 

Są chwile, by działać i takie, kiedy należy pogodzić się z tym, co przynosi los.

Dzisiaj będę twoją kicią , inne kotki się nie liczą .;* 

Są minuty w których przeżywamy więcej niż przez całe lata  

  To byłoby nieco trudne. Mijać się bez słowa, po tylu latach znajomości
 
 
  - Ja Cię przytulę , ok ? - A ja ? - A Ty mnie pocałuj..
 
 Rano otwierasz oczy, wstajesz i zaczynasz swój dzień. W ciągu dnia wykonujesz szereg różnych czynności. Rozmawiasz z innymi ludźmi na różne tematy. Mówisz, że wszystko jest w porządku, że nigdy nie było lepiej. Mówiąc to uśmiechasz się.
Wieczorem kładziesz się spać, przytulasz głowę do poduszki i myślisz.
O czym ? O tym jak chciałbyś, aby było i o tym jak jest naprawdę.... 
 
  Smutek jest drzewem, a łzy jego owocami 
 
Realizuję plany, świat należy do odważnych, a nie do wygadanych!
 
 czasem z tęsknoty do Ciebie pragnę upaść na ziemię i leżeć i płakać dopóki
to Ty nie przyjdziesz i mnie nie podniesiesz .
Czasem boję się Twoich niebieskich oczu, czasem boję się,
że są przepełnione miłością nie do mnie... 
 
Bo wszystkie drogi stąd prowadzą na tory Wszystkie drogi stąd na kolejowy most..  
 
 - że ty .
- że ja ?
- że ciebie.
- że mnie ?
- że bardzo.
- że jak ?
- że bezgranicznie. 
 
 Wytłumaczysz mi kim jesteś? bo na pewno nie jesteś osobą z którą kiedyś mogłam przegadać całą noc. 
 
 
 
 Na sercu kamień, z ust cisza. Znów się nie znamy i mijamy wśród pytań..
 
  wypuść powietrze uśmiechnij się i spełniaj marzenia , bo do tego zostaliśmy stworzeni 
 
Myślę o Tobie dość często. Za często. Czytam nasze wiadomości, jakbyśmy pisali przed sekundą.
 
  “Czasami, niektórych trzeba sobie odpuścić. Nie dlatego, że Tobie nie zależy tylko dlatego, że to im nie zależy.”
 
  Ty mi w moim życiu wystarczysz. Mam Ciebie - mam wszystko. 
 
 Przyjaźń? Kiedy na 'spierdalaj' ona dalej idzie za Tobą bo wie, że masz problem.
 
 a teraz idę wpieprzać czekoladę, bo nie mam dla kogo być szczupła.
 
 -A Ty mała czego chcesz od tego życia ? -Chcę, by w końcu przestało mnie kopać w dupę 
 
  Podejdźmy do śmierci żartobliwie
 
 Przyznaję, zniszczyłam sobie włosy codziennym prostowaniem i suszeniem ich, zniszczyłam sobie rzęsy przez nakładanie za dużej ilości tuszu, skórę też zniszczyłam, bo zimą nie używałam kremu nawilżającego. tak, życie też sobie zniszczyłam - poznając Ciebie. 
 
  Przyjaciółka.? co do Ciebie dystans utrzymuje .
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz