Powered By Blogger

wtorek, 16 kwietnia 2013

Codziennie dziękuje Bogu ,że jesteś

była naiwna jak mała dziewczynka . wierzyła , że słuchawki w uszach i muzyka na full zagłuszą jej myśli , wspomnienia , przegapione szanse , wyrzuty sumienia i całą resztę .

- Księżniczko? Czy czekasz na księcia? - Słucham? Książę z bajki pomylił drogę, więc już dawno wypieprzyłam drugi pantofelek.  

 Kocham Cię bardziej niż mojego pluszowego misia. Tylko weź mu nic nie mów bo mógłby się obrazić.

I daje rade , choć czasem jest mi ciężko. 

 jest za późno na płacz, zbyt niepewnie by ruszyć dalej.


 Słowo: „kocham Cię” wiąże się z wzięciem na siebie pełnej i całkowitej odpowiedzialności za drugą osobę. W zdrowiu i chorobie, w szczęściu i nieszczęściu, razem na zawsze, w każdej sytuacji, by się wspierać, pomagać sobie, szanować się na w zajem, ufać sobie… Słowa przysięgi małżeńskiej, to rozbudowane słowo: „kocham Cię”. 

 Najgorsze są domysły. Bo domyślam się że wcale nie tęsknisz.

To, że przepraszam nie znaczy, że nie mam racji, tylko świadczy o tym, że cenię Ciebie bardziej niż swoją dumę

 Miała przez Niego płakać, ale pomyślała, że tusz i cienie z AVON drogo kosztują.

  To nie ważne, że teraz znowu coś się spieprzyło. Wiem, że w przyszłości będziemy na nowo przeżywać wspaniałe chwile tysiące razy. Ponownie będę słyszała Twój charakterystyczny śmiech, widziała Twoją twarz i okrywała się Twoimi ramionami. Znów będę mogła tonąć w Twoich oczach, przy mojej ulubionej komedii romantycznej, której tak bardzo nienawidzisz, ale tak bardzo mnie kochasz, że oglądasz ją ze mną w każdą sobotę. Po raz kolejny powrócę do tej chwili, w której Twoje wargi dotykały moje - o smaku maliny, pamiętasz? A najbardziej nie mogę się doczekać dotyku Twoich dłoni. Tego splotu, który dawał ogromne poczucie bezpieczeństwa, sprawiał, że Mój Świat stawał się kolorowy - a Ty byłeś Jego barwą. 

 jeśli potrafisz sobie coś wyobrazić,potrafisz to też osiągnąć.Jeśli potrafisz coś sobie wymarzyć,to twoje marzenie stanie się rzeczywistością
  
Największe marzenie ? Takie bezczelne, niebieskookie 170 cm. 

 Żyję bo jestem kochany" - powiedział Prosiaczek i umarł. 

Ludzie się nie zmieniają. Po prostu z biegiem czasu uczą się być sobą

  Jeśli mogę być z Tobą tylko w moich snach to chcę spać wiecznie.

Na zakurzonych półkach rysować uśmiechnięte buźki ♥ 

 Możemy pytać o radę innych. Otoczyć się zaufaniem i doradcami. Ale i tak sami musimy podjąć decyzję. Jest tylko nasza. I kiedy trzeba działać, a jesteśmy zupełnie sami, przyparci do muru jedynym liczącym się głosem jest ten, który słyszymy we własnej głowie. Ten, który mówi nam to, co już wiedzieliśmy. Ten, który prawie nigdy się nie myli.



Dla rodziców idealna córka. dla babci idealna wnuczka. nie pije, nie pali, nie przeklina, nie ogląda się za chłopcami. Potrafisz im powiedzieć, jak bardzo się mylą ? ; > 


  To może jeden z Twoich najlepszych dni, albo najgorszych i możesz stracić wszystko lub nic

  Mam pistolet, dwa naboje i nas dwoje.

- Pamiętasz to, gdy byliśmy dla siebie wszystkim? - Pamiętam - powiedział. - To dlaczego teraz jesteśmy sobie tacy obcy?

"Za darmo możesz mnie zachować lub zapomnieć
Bierz co chcesz z czymkolwiek będzie Ci wygodnie."

 czułam że tracę kogoś kto jest mi tak cholernie bliski, kogo tak bardzo potrzebuję. i nic nie mogłam z tym zrobić..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz