Powered By Blogger

sobota, 6 kwietnia 2013

" Kiedy sie do mnie uśmiechasz czuję, że mogę latać "

Jest wprost zajebiście, tak super jest że idę pohasać po głównej ulicy 


 Szanuje szczerych ludzi

 chcę się budzić obok Ciebie rano punkt szósta, iść do pracy niosąc smak miłości na ustach
wiedzieć, że to życie, a nie historie z bajek, mieć pewność, że to nie sen, że kochamy się nawzajem

przepraszam, ale przestałam słuchać reszty świata ...

Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami które tracisz, jeśli nie próbujesz

 Prawda jest taka, że wszyscy Cię skrzywdzą. Musisz tylko umieć odróżnić tych, dla których warto cierpieć. ♥




Próbujesz krytykować a możesz tylko pomarzyć By być jak ja i się nie możesz odważyć, bo ta gra Nie dla takich jak ty Przykro mi takie fakty Jesteś szmatą jak każdy

 są rzeczy, których chciałbym nie pamiętać, ale żadnej z nich nie chcę się wyrzekać

Jeżeli potrafisz coś wymarzyć, potrafisz także to osiągnąć

  A może inni mają rację. Może wreszcie zobaczył we mnie kogoś, kto jest dla niego ważny

  Nigdy do końca nie zaufam osobie która obrabiała mi dupę za plecami, myśląc że nie słysze.

 Miłość jest zawsze czuła i cierpliwa. Nigdy nie zazdrości. Miłość nigdy się nie przechwala i nie jest zarozumiała. Nigdy nie jest nieuprzejma i samolubna. Nie obraża się i nie jest zawzięta. Miłość nie czerpie przyjemności z grzechów innych, ale cała jest prawdą. Zawsze skora do wybaczania i nadziei. Przetrwa wszystko, cokolwiek nadejdzie. 

Chciałabym zobaczyć Twoją minę , kiedy dowiedziałbyś się , że to Ty jesteś bohaterem większości moich myśli
 
Nie można wymazać z pamięci wszystkiego co sprawia ból
 
I jestem tak cholernie o Ciebie zazdrosna, że chętnie zamknęłabym Cię w klatce i odizolowała od wszystkich dziewczyn na świecie
 
– Miłość to ktoś, z kim się chce zestarzeć. – Nic podobnego. To ktoś, bez kogo nie podobna żyć. 


 
Bóg potknął się i krzyknął "KURWA!" a słowo ciałem się stało. I tak właśnie powstałaś koleżanko.
 
 Doceń to co masz, walcz o to czego pragniesz
 
I gdy wpatrywałeś mi się tak głęboko w oczy poczułam, że mam to o czym marzyłam od dziecka.. szkoda, że tak na krótko.  
 
  -prostujesz włosy? - taa , chyba pod pachami.
 
 ludzie z kosmosu skaczą, a ty boisz się zagadać
 
wolę być pesymistką i być później zaskoczona czymś miłym, nić być optymistką i być później rozczarowana .
 
To zabawne, że ktoś może złamać Ci serce, a Ty mimo to wciąż go kochasz tylko, że tymi połamanymi częściami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz