Powered By Blogger

piątek, 26 kwietnia 2013

W końcu wiele spraw już nie ma sensu i nie ma znaczenia.

Wracaj do domu, ona czeka na Ciebie z otwartym sercem i ma tyle spraw, że nie wie w co włożyć ręce, nie pij po pracy, bo to nie służy dobrze, kochaj ją sercem i nie patrz na pieniądze, ręce trzymaj przy sobie, słowa blokuj gdzieś w gardle, ciesz się z tego, że ją masz, to naprawdę jest ważne, daj jej swoje ciepło, ogrzej kiedy płacze, kiedy w nocy nie zasypia wstań, zaparz herbatę.
drugiego człowieka kocha się takim jaki jest, albo nie kocha się wcale.

 -Spotkałam Diabła. -I co Ci powiedział? -Że w porównaniu ze mną jest Aniołem

Ktoś kiedyś powiedział,  że nie można mieć wszystkiego, ale mieć Ciebie blisko to znaczy mieć wszystko.  


  Chcesz poznać moją psychikę? Witam w ruinach. Nie wiem czy wiesz, ale kiedyś było tu przepięknie

  Chociaż nie cofniesz czasu, ale zawsze są wspomnienia. Takie z dzieciństwa, które utkwiły Ci najbardziej w pamięci

  Życie bez miłości, gdy każda sekunda boli bardziej niż rana w soli...

  nie zawsze ten kto przeprasza jest winny. bardzo często jest to osoba, której zależy

  Idź dumnie przed siebie, życie to twoja scena

 Jesteś dla mnie jak narkotyk, Moja własna odmiana heroiny.

 Czuję w Tobie coś innego, coś wyjątkowego, co bezustannie mnie przyciąga, coś, co nie pozwala mi zapomnieć o Tobie nawet na minutę...no i w końcu wiem już jak to nazwać..

 Wiele spotkań, tysiace pocałunków, miliony słów, spojrzeń, uścisków.Kilka kłótni, które nie potrafiły ich rozdzielić, które ich tylko wzmocniły. Mnóstwo wspólnych spacerów za rękę, wspólnie imprezowanie, wspólne oglądanie filmów, słuchanie muzyki, szukanie wspólnej piosenki, ich wspólna ulubiona data. Ich jedna, niezniszczalna, idealna całosć. 

 Nie ma czegoś takiego jak nowy początek, trzeba żyć ze świadomością popełnionych błędów


Nie płaczę po to, by wzbudzić litość. Po prostu jest mi źle.  

  potrzebuję zmian. najlepiej dużych, spektakularnych i z fajerwerkami

Uważaj z kim tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski ...  

 napchałam Ci do kieszeni mojego uśmiechu, żebyś nie zapomniał o mnie.

 Jesteś najwspanialszą przyjaciółką, w całym ludzkim tłumie, ponieważ oprócz łez swoich, także mój smutek i łzy rozumiesz.. 

 Twoja córka nie jest taka całkiem doskonała
Nigdy nią nie była chociaż czasem sie starała


Jedna z jej lekcji była o wierności. tej ostatecznej do ostatniej krwi kropli




kocham cię najmocniej , czy to nie piękne  ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz