Powered By Blogger

piątek, 31 sierpnia 2012

A ta parasolka jest taka jak ty, najpierw jesteś, a potem cię nie ma

Ile niewypowiedzianych słów przepadło na zawsze. A może ważniejsze były od tych wszystkich wypowiedzianych. 


 Gdy się rodzimy, jako małe dzieci pragniemy szczęścia i zabawy. Gdy dorastamy pragniemy życia jak z bajki. Lecz gdy już nie jesteśmy dziećmi chcemy w życiu być szczęśliwym i mieć te dziecinne marzenia wiedząc, że może kiedyś się spełnią.

Są miejsca, które chciałabym oglądać w samotności.  

A rano..? Przyklejam do twarzy uśmiech, jak co dzień.
Wieczorem zmywam go jak tusz do rzęs. To wszystko..


Nie mam zamiaru spełniać czyichś oczekiwań,w życiu nie chodzi o to by sympatię zdobywać. 


Pokłóciłam się ze szczęściem, nadzieję kopnęłam w dupe ,miłość wyzwałam od szmat, a ze smutkiem piję wódkę. 

 dodaj bawienie się mną do swoich zainteresowań na Facebooku. 

Faj­nie tak walnąć się na traw­ce, po­pat­rzeć w niebo i za­pom­nieć o całym świecie.

  nie myśl, idź zapal. nie zakochuj się, nie warto. żyj, bo masz dla kogo. prędzej czy później i tak wszystko stracimy. 

 Wystarczy jeden gest i jedno słowo za dużo, żeby stracić to, co budowało się tak długo .

- Co robisz?
- Piszę ściągi.
- Na co?
- Na życie.

 zaśniemy dzisiaj z myślą , że coś się zmieni , a obudzimy się jednak z płaczem , że nadal wszystko jest takie szare , nudne i beznadziejne

 znowu to wraca. znowu, kurwa. mam ochotę coś rozjebać, a potem zagrzebać się w pościeli i już nigdy nie wstawać. czuję się jeszcze bardziej bezsilna i bezwartościowa niż kiedykolwiek. 

gdyby nie było zazdrości i nienawiści , myślę , że w życiu było by łatwiej .


Płakałam wiele razy, ale żadna z łez nie nauczyła mnie być silną.

 

1 komentarz:

  1. Super <3 Dołączyłam do obserwatorów.
    Zapraszam do mnie: http://www.lolyayomg.com/

    OdpowiedzUsuń