Powered By Blogger

piątek, 17 sierpnia 2012

czy Ty wiesz, ile mięśni twarzy musi pracować na tak uroczy uśmiech?

To nie game over, to next level.

Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz. 

 Wszystkie te nadzieje , które spełzły na niczym , wszystkie rany , które się nie zagoiły cała gorycz i rozczarowanie kiedy widzisz jak twoja miłość ląduje na śmietniku .


 Co lubisz najbardziej ?
- muzykę , Ciebie , lody , Ciebie , kakałko , Ciebie , Spacery , Ciebie , nutelle , Ciebie i jeszcze Ciebie < .3 

 Mój charakter jest tak ciężki, że się kłóci z grawitacją

 któregoś dnia, nie pamiętam już z jakiego powodu, chciałam przyjść i przytulić się do Ciebie. 

 " Jest tak samo, może tylko trochę smutno i nie mówisz dobranoc i nie mogę przez to usnąć.."

  chodź , postaw mi piwo , a ja opowiem Ci o naszej miłości , która tak nagle się skończyła . kup szlugi , a ja z każdym zaciągnięciem się będę mówiła Ci o tej cholernej tęsknocie i smaku zimnej kawy zmieszanej z łzami . przytul mnie , pozwól by moje łzy wsiąkały w rękawy Twojej bluzy , którą tak uwielbiałam . pocałuj ostatni raz , spij z moich ust cały ten żal .

 byli sobie Pan i Pani. Pan nie chciał Pani i dla Pani życie straciło sens. brzmi znajomo, prawda?

jebane dno jest po to, żeby się od niego odbić . : D 

przez moja szczerość wiele osób mnie skreśla 
 
Znasz ten stan , że mimo braku wiadomości co minutę zerkasz na ekran telefonu by sprawdzić czy nie napisał ? ♥ 

 Wszyscy mi powtarzali, że stać mnie i zasługuje na kogoś lepszego, ale wiesz.. Ja nie chcę nikogo lepszego. Chcę jego 


Nie mamy miłości - cierpimy. Mamy miłość - cierpimy. Jesteśmy w trakcie zdobywania miłości- cierpimy. Kurwa sensu żadnego. 

Na samą myśl o Tobie te skubane motylki robią mi burdel z żołądka. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz