Powered By Blogger

wtorek, 14 sierpnia 2012

Nie marnuj swojego życia, tylko dlatego, że ktoś w swoim nie znalazł dla ciebie miejsca.

człowieku, jeśli kochasz nie ukrywaj tego w sobie. ludzie są stworzeni, by kochać.


Bądź dla mnie kimś, kogo nigdy nie miałam 

chciałabym się z kimś spotkać. usiąść i zacząć opowiadać-bez granic, bez barier.wspominać.wrócić do tamtych czasów. przypominać Sobie wszystko od nowa.  

:Coraz częściej nie rozumiem samej siebie.  

Nie żałuje, po prostu nie zgadzam się z tym co się wydarzyło. 


 
“Z nikim nie jest mi tak zwyczajnie jak z Nim i to właśnie jest wyjątkowe.”

Ty? To para przecudnych oczu. To jedne najbardziej delikatne usta. To najcieplejsza na świecie klatka piersiowa. To najpiękniejszy zapach życia. To najwspanialszy opiekun mej osoby.”


  -Czego szukasz ?
- Miłości.
- ale w szafie ?
- A co kurwa zabronisz ? 

 I co mi teraz powiesz? że żałujesz decyzji, żałujesz że mnie zostawiłeś, żałujesz że zdradziłeś, żałujesz że traktowałeś jak tanią zabawkę? a ja Ci powiem, żałuję że zaufałam.. weź spieprzaj

Nie da się świata zatrzymać, czasu cofnąć. Pozostaje tylko płacz nad niesprawiedliwością.


To było tylko twoje jedno krótkie spojrzenie, ale wystarczyło bym nie mogła przestać o tobie myśleć ...♥ 


Możesz zniszczyć drzewo, ale nie zniszczysz korzeni . 

Być sobą to znaczy iść własną drogą, naprzeciw krytyce innych ludzi.
Zaakceptować swoją inność, a zarazem wyjątkowość

Mówi się, że najpiękniejsze chwile nigdy nie wrócą.Wrócą. Wrócą w snach, w marzeniach, w tęsknocie. Będą szły w parze ze łzami. 

On kochał piwo, ona raczej wódkę. przejmował się chwilą, ona raczej jutrem
  Dążyła do perfekcji .
Liczyła na to , że któregoś dnia On powie do swoich kolegów " Ona jest idealna " .

1 komentarz: