Powered By Blogger

sobota, 25 sierpnia 2012

nażarłaś się szczęścia to teraz rzygaj dziwko . . .

Czy może istnieć na Ziemi tak szalona , jedyna i prawdziwa miłość , jaką ma ćpun do narkotyku ?

Ciepły wieczór, długi spacer, słuchawki w uszach i mnóstwo rozmyśleń ! : ] 

 Budzę się ze świadomością że nie mam już nikogo. Ale przecież trzeba udawać szczęśliwego, nie?

odrzuć lęk, na tym polega dojrzałość, stres to słabość, z małych rzeczy czerp dużą radość ♥  

 - Masz jakieś hobby? - Tak ,chodzę do sklepów zoologicznych i uczę papugi przeklinać.



 Denerwuje mnie, kiedy ktoś mówi 'myślałem, że jesteś inna, myliłem się'. Tak naprawdę chuj o mnie wiedzą. O tym kim jestem, jakie mam problemy i co czuje... 

 jesteś zwykłym tępym, egoistycznym i narcystycznym chujem, ale i tak cię kocham.

Oczy zaszły Ci złami? Szlochasz w poduszkę? Na dźwięk jego imienia, nerwowo szukasz go wzrokiem? Brawo, właśnie zakochałaś się w nieodpowiednim facecie, ale nie martw się, nie Ciebie pierwszą to spotyka.

piję za ciebie , za twoją przyszłość , mogliśmy wszystko , szkoda że nam nie wyszło. 

W oczach dalej mam szczerość , tylko rzadziej wybaczam. 

 Zabawimy się w pewną grę. Ja jestem gniazdkiem, a Ty wtyczką. Gra polega na zapaleniu lampki.



-Prosze panią, mogę iść do łazienki?
-po co ?
-otworzyć komnatę tajemnic. kurwa xD 

 Jabłko = zdrowie. Zdrowie = siła. Siła = dobry wygląd.
Dobry wygląd = ładna dziewczyna. Ładna dziewczyna = fajny
seks. Fajny seks = AIDS. AIDS = śmierć.... chcesz jabłko? XD



Trochę z ryjem Ci nie wyszło..no cóż,ale nic straconego
uderz do jakiegoś zoo na pewno Cię przyjmą. 


A tak na prawdę to dodaję wpisy tylko dla Dorotki . <3 Tylko Ty mnie tu mordeczko trzymasz , only you . < 3
  te wspomnienia w których zawsze jesteś ty
nie odejdą gdyby rzeczywistość poszła w dym . :*
Kontakty między nami ostatnimi czasy poszły się pierdolić  , ale ja i tak żyję tym co było i co już nie wróci . Te bez sensowne i luźne życie na brwr . Tyle czasu u Twego boku . Nie widziałyśmy się hohohohoho po za tym ostatnim razem , ale wiesz ? Ja nadal CIĘ KOCHAM BARDZO . ♥
 nasze historie które rozwijają się wciąż
sentymentalnie podążam za nimi choć
kazdy człowiek w swoim życie osobe ma
na której ma oparcie ten nie jeden raz
bez przyjaciół ciężko wybrać jedną z dróg
przy której sie okaże który to twój wróg
Ci prawdziwi którzy nigdy nie opuszczą Cie
z biegiem czasu w końcu zorientujesz sie

1 komentarz:

  1. bardzo fajne opisy! <3
    jeżeli chcesz to wpadnij do mnie. a może poobserwujemy swoje blogi? ;>

    OdpowiedzUsuń