czwartek, 7 czerwca 2012

Tak , czasem jest .

Heej . Wjem , nie było mnie ładne parę tygodni . Zaniedbałam bloga jak nie wiem co , ale to nie dlatego że już mi się to nie podoba czy coś . Po porostu za dużo się wydarzyło , nie daję rady . Dużo miałam jeszcze więcej straciłam , i nic z tego nie mam . A nie przepraszam mam problemy z nauką , liczne zagrożenia i zjebane wspomnienia . Nie chcę tego , nie chcę codziennie sie zastanawiać co u Cb , dlaczego nie napiszesz ani też nie odpiszesz . A odpowiedź jest prosta masz WYJEBANE na mnie , nie chcesz już mnie znać . Ale nie , przecież jestem na tyle głupia że mam gdzieś w sobie nadzieję że tak nie ma . Yh ... 
W sumie , to mimo tego wszystkiego jestem szczęśliwa bez Ciebie a dzięki pewnej osobie . <3
Gdyby nie On to nie wiem czy bym trzymała wszystko i poprawiała oceny .  ; / . Ale na szczęście jest i będzie , dziękuję Mu za to bardzo mocno . : ** . < 3 
A Was przepraszam , że zaniedbałam i że opisałam moją ' historię ' , a pewnie nie mieliście ochoty czytać . To spadam . Ale tak myślę jeszcze że może czasem mogła bym opisać co u mnie i pokazać moją buźkę . ? 
CO WY NA TO ? liczę na Was , siemka :*

Maciek . ♥

`Ćpałam już różne rzeczy, ale to Ty sprawiasz, że odlatuję. <3' 


 Zostawił ją samą, nie wiedząc , że spieprzył jej resztę życia...

 - Burza idzie.
 - Wyjdź na dach i pomachaj jej czymś metalowym na powitanie.. 

  Cholerny uścisk w klatce piersiowej, smutne oczy, udawany uśmiech, powracające uczucie zagubienia i bezradność. Znasz to ?

5 komentarzy:

  1. Niektórzy faceci to świnie - po prostu, egoiści i chamy. Ale są i tacy którym można zaufać, są najlepszymi przyjaciółmi. Życzę ci żeby wsyztsko juz było okej i się poukładało!
    Tak po za tym świetne opisy - na pewno je wykorzystam !

    Dziękuje za komentarz u mnie i zapraszam do powrotu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Alicją. A od siebie dodam, że masz się nie zastanawiać, tylko pisać i pokazać swoją zapewne śliczną buźkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam . ;*** .
    Więc szczegóły odnośnie mojego zapytania będą w wieczornym poście . < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. opisy z życia i Twoja buźka - mile widziane ;) !

    OdpowiedzUsuń