Powered By Blogger

poniedziałek, 18 czerwca 2012

gorąco .

Czasami chciałabym widzieć rzeczy takimi jakie są w rzeczywistości, a nie takie jakie sobie uroiłam. Oszczędziłabym sobie rozczarowań. Mam zamknięte oczy, ale widzę wszystko wyraźnie. Łapię powietrze jak ryba wyciągnięta z wody. Tracę kontrolę, zataczam się i upadam. Jestem bardzo głęboko, tkwię w tej chorej przestrzeni.


 - mamo czy ja jestem w raju?  - nie, to sklep z bejsbolówkami, vansami i conversami 


pobrudziłam sobie usta Twoją miłością. 


 Nie myśl o tym co się stanie i nie przejmuj się tym co już było ... najważniejsze dzieje się teraz wokoło Ciebie ! 

wiem, że bywam trudna, ale to właśnie sprawia, że dwa razy bardziej doceniam tych, którzy zawsze są przy mnie 



 Uzależnienie od drugiego człowieka może być tak samo groźne jak uzależnienie od narkotyków , ale chyba każdy z nas ćpa w swoim życiu jakąś osobę .



Nie ma nic gorszego niż zawieść się na osobach, wobec których miałeś największe oczekiwania.


 -powiedz mi coś miłego...
-no kochanie to miłego dnia

prawdziwa miłość dwóch osób - to brak trzeciej osoby

Dopóki jesteś, wszystko ma przyszłość.;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz