Powered By Blogger

piątek, 8 czerwca 2012

gorzej nie będzie . c :

Więc postanowiłam że w każdy czwartek co tydzień bądź dwa będzie opis z życia jak to jedna koleżanka ładnie nazwała  + moja mordzia . XD <3


potrzeba mi chłodnych poranków i gorących nocy. kolejnych dziesięciu palców u rąk i drugiej pary ust. ciebie mi trzeba. 

 Każdy chce mieć przyjaciela, niewielu stara się nim być. 

Rodzice na pewno chcieli Ci dać na imię szmata. Ale ksiądz nie pozwolił.. Prawda . ? 

 Tak ciężko mówić o uczuciach.
Co dopiero o nich zapomnieć.

Nie potrafię ścierpieć kłamstwa, nie mogę już patrzeć na tych wszystkich fałszywych ludzi, nie mogę znieść tej sztuczności, udawanej przyjaźni i ledwie szczerej tolerancji. 

mieć Go blisko i kochać mimo wszystko. ♥ 

jest takich 7 dni w tygodniu, gdzie nic mi się nie układa.


Łykamy kłamstwa jak leki bez opamiętania chemiczny świat i zasady więcej czynów mniej gadania ! 


Jesteś ostatnią osobą o której myślę, gdy kładę się spać i pierwszą, gdy się budzę. 

- czemu słuchasz tak głośno muzyki ?
- chcę zagłuszyć myśli . 

 Nie szukaj miłości na siłe. Ona sama przyjdzie, zapuka i zapyta, czy może wejść i przewrócić cały Twój świat do góry nogami. ♥ 

Biegniemy, gubiąc wszystko co ma znaczenie

Mówisz "Kocham Cię", ale czy rozumiesz znaczenie tych słów? 

Od dziś będę kroczyć inną drogą,którą nigdy bym nie poszła. Będę zupełnie inną osobą . . 

' nie zadaje pytań lubię kiedy patrzysz na mnie...' 

  a może coś z tego jeszcze będzie ♥♥

Wprost zajebisty . mięciutki , nie waha się kiedy powiem ' idziemy do łóżka ' rozumie moje łzy , umie wysłuchać . taki zwyczajny pluszowy miś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz