Powered By Blogger

wtorek, 22 maja 2012

ubiorę sie w szczęście.


Wiesz, chyba wezmę przykład z Małego Księcia. Narysuję domek i będę sobie wyobrażać, że mieszkamy w nim razem. ..♥.


każda rozmowa z Tobą w jakiś sposób dodaje mi sił na to aby dalej jakoś funkcjonować.. 


 Często nachodzą mnie dziwne myśli. Po co ja jestem na tym świecie? Po co ja tu, skoro tylko przeszkadzam? Czemu tylko komplikuję? I w pewnym momencie zdaję sobie sprawę, że każde istnienie ma jakiś cel. Nic nie dzieje się przecież bez powodu. Może zabrzmi banalnie, ale każdy ma tu, na ziemi jakąś misję. I tu znów rodzi się pytanie.. Jaka jest moja misja?


i wybuchnę Ci śmiechem w twarz, gdy jeszcze raz wspomnisz o miłości. 


Przyjaźń to strach przed samotnością, a miłość to jeszcze większy strach przed osamotnieniem.. 

Kolejny raz zawiodłaś się na kimś na kim ci cholernie zależało ... 
 

 wiesz dlaczego wybrałam Jego? bo zdecydowanie wolę zapach perfum niż papierosów i taniej wódki
 
Życie potrafi ranić, jak ludzie którym ufamy, mimo, że obiecywali, że na zawsze będą już z nami.
Wstrzymuję łzy .. Ale po co .. Ciebie i tak to nie obchodzi . Widzisz tylko siebie i swoje chore potrzeby 
Jak możesz pożegnać się z kimś, bez kogo nie wyobrażasz sobie życia?
Tracimy to o co walczymy, staramy się a i tak przegrywamy. 
 Co dziennie myślisz sobie jak by to było jak byś dalej z nim była. Lecz nawet on nie da znaku że jeszcze coś czuje. 
To uczucie, gdy przez twoje błędy cierpią inni.   
A dziś na smutek nie pomaga nawet czekolada. Dziś potrzebuje właśnie Ciebie.    
A kiedy ona Cię kochać przestanie, zobaczysz noc w środku dnia, czarne niebo zamiast gwiazd, zobaczysz wszystko to samo, co ja.

 

1 komentarz:

  1. Życie potrafi ranić, jak ludzie którym ufamy, mimo, że obiecywali, że na zawsze będą już z nami.
    najlepsze ! <3
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń