Powered By Blogger

sobota, 14 stycznia 2012

Z a w i a s e k _ w _ akcjii ; c

Bo to wcale nie jest takie łatwe, zapomnieć o kimś, kogo się kocha to jak zapomnieć jak ma się na imię

teraz jesteś po prostu kimś, kogo kiedyś znałam. 


Jesteśmy na dyskotece , światła reflektorów skierowane są prosto na nas . chcę odejść , ty łapiesz mnie za rękę i przyciągasz do siebie . i wtedy słyszę piosenkę Beyonce , to budzik - pora wstać .

 Bo ona lubi usiąść na swoim parapecie, wsadzić słuchawki w uszy i myśleć o nim . : ** 


Doba ma 24 godziny. Skrzynka 24 piwa. Przypadek? 


 Nie ważne jak jest źle, nie martw się będzie gorzej. 

Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej - jak się sypie to rusz dupę, a nie czekaj , aż Ci ktoś pomoże.

polubiłam dzienne odsypianie nocnych rozmów. 


 - Kubusiu, jak się pisze MIŁOŚĆ?
- Prosiaczku, MIŁOŚĆ się nie pisze, MIŁOŚĆ się czuje ♥


  
Podobno Ci, którzy mają uczucia, nie kochają się z byle osobą, dla zwykłej przyjemności. Oni się kochają z ważna osoba, z którą jest to przyjemność z miłości

 Przykro jest patrzeć jak ludzie zmieniają się pod wpływem innych i gubią to ciepło, które kiedys emitowali.

Zamknij oczy i wyobraź sobie szczęście. Co widzisz? Trzymasz kogoś za rękę? 
 .
  Plotkuj, plotkuj - lubię słuchać bajek na swój temat

  zostawić za sobą bezsilność , smutek , złość i ból .

Dzień naszego zerwania oznaczyłam w swoim kalendarzu jako święto . i za rok mam zamiar uczcić go ogromnym tortem z twoim zdjęciem . ale zamiast go zjeść , z zimną krwią rozwalę go o podłogę..


1 komentarz:

  1. Doba ma 24 godziny. Skrzynka 24 piwa. Przypadek?

    nie to nie przypadek ;DDDD

    OdpowiedzUsuń