Powered By Blogger

sobota, 7 stycznia 2012

Nadal ZAWIESZONY . !

Są takie decyzje, które podejmujemy z bólem, by potem móc poczuć wielką ulgę . 

 ale weź się kiedyś odezwij. tak na chwilę. 

  Albo jestem zbyt wrażliwa, albo to ludzie tak mocno krzywdzą 


 przywiązana do krzesła narkomanka na głodzie przed którą położono woreczek z heroiną tak się właśnie czuję, gdy jesteś blisko.


Siła to zdolność przełamania czekolady na cztery kawałki i zjedzenia tylko jednego ; )


Prawdziwa miłość jest wtedy, gdy ona stoi przed nim naga, a on i tak patrzy jej w oczy.  


Biorę podręcznik do ręki , ale on zaczyna do mnie wołać : ' zostaw mnie ! zostaw mnie ! ' , to co mam zrobić ?

Gorąca słodka i pachnąca to może być czekolada. Mam wiele innych cech , które chciałabym Ci pokazać. ♥ 



Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego
  
pomogę ci z tego wyjść, przestań śnić, zacznij żyć..< 3 


lubię to , że gdy wracam do domu a mama pyta : ' gdzie byłaś . ? . ' , tato uśmiecha się i odpowiada jej za mnie : ' nie pytaj gdzie , spytaj z kim . 




 Nawet nie wiesz jak bardzo czekam na okazję, kiedy to właśnie Ty przypomnisz sobie o mnie. Wystarczy jedna wiadomość "Hej mała ;* co tam porabiasz? ;*",ja z chęcią odpowiem Ci "Nawet nie wiesz jak tęskniłam kochanie... ;* ".Po pięciu minutach,kiedy to z uśmiechem na twarzy będziesz się zastanawiać co odpisać,napiszę "Przepraszam, pomyłka.Pomyliłam numery."I zadowolona wyłączę swój telefon.Ciekawe jak wtedy się poczujesz, kochanie .

2 komentarze: