Powered By Blogger

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Nowyy Rok . < 3

Im bardziej kogoś poznajemy, tym bardziej go kochamy...;*

wiedziałam, że to było za pięknie, by mogło być prawdziwe . ja i on . chyba sobie za dużo wyobrażałam . a on . ? on bawił się moimi uczuciami . byłam dla niego kolejną marionetką, przygodą w życiu . 

Dopiero na skrzyżowaniu zaczynasz zastanawiać się - dokąd idziesz.

  "I nieważne, że świat na którym przyszło ci żyć
Lepszym wydawał się być"Happysad < 3
 

14 lat temu dostałam nową grę. nazywała się życie. grałam w nią  codziennie. 24 na dobę. aż pewnego razu doszłam do nowego poziomu o nazwie 'miłość'. nie dałam rady. wyskoczyl napisz 'game over'


 pierwszy raz od niepamiętnych czasów czuje się taka pusta . taka niepotrzebna z naiwnymi marzeniami , które nigdy się nie spełnią..

to delikatna sprawa. moje serce nie wytrzymuje. 


Olać wszystko przez co można mieć doła...z uśmiechem na twarzy...być zawsze wesoła;* 



Los jest ślepy, więc wcale nie tak trudno go oszukać.


No to potrzebna będzie ciężka praca, silna wola, I kilka tabliczek czekolady. 
- Po co Ci to wszystko?
- Bo zrzucam zbędny ciężar
 - Jaki?
- Tą cholerną miłość do niego, i nadzieję na lepsze jutro. 

No a my? A my, to się nie znamy już prawie, czasem napiszesz coś zza oceanu, jakieś myśli ledwie poukładane, wrzucisz mi do skrzynki ze spamem. 


 Pójdę spać o 23, kilka godzin snu, dziwny poranek od dwóch tygodni, polegający na układaniu włosów, szybkim śniadaniu , szukaniu ciuchów i robieniu makijażu, a potem? 7 godzin marnowania czasu w szkole , a więc witaj poniedziałku . ; >


Boję się samej siebie , bo gdy myślę co było by gdyby . . . . . ♥


 Więc jeśli masz uczucia, przestań je kryć .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz