Powered By Blogger

piątek, 8 marca 2013

Zacznij zmienianie świata od siebie.

Fałszywa przyjaźń - to taka sytuacja w której serce z bezradności pęka na pół

 -Płaczesz? -Nie,zamontowałam sobie zraszacze żeby mi oczy nie wyschły

I jeszcze jutro się obudzisz, i zaboli, i pojutrze też, ale za każdym dniem coraz mniej.  


 Kiedy już wszystkie moje sprytne plany i knucia by Cię zdobyć zawiodą przypierdolę Ci kapslem od tymbarka z napisem ,,Kocham Cię''.

 A ten Twój cudowny kolor oczu niedługo, cholera, wyprowadzi mnie z równowagi.

"Któregoś dnia rzucę to wszystko, i wyjdę rano niby po chleb. Wtedy na pewno poczuję się lepiej..." 

 To nie jest rozmowa na telefon . Wejdź na fejsa 

 moja obojętność ? pracowałam nad nią bardzo długo

 Miłość dla każdego oznacz coś innego. Miłość łamie i leczy serca. Miłość jest wiarą, obietnicą teraźniejszości, która staje się nadzieją na przyszłość. Miłość jest rytmem, rezonansem, pogłosem. Miłość jest niezgrabna, głupia, agresywna i prosta, i ma tak wiele nieokreślonych cech, że nigdy nie można jej wyrazić słowami. Miłość to życie . 

 Kłopot w tym, że kiedy człowiekowi ze bardzo zależy, to wszystko czuje dwa razy mocniej.

  A jeśli już przepaść i pustka między nami, to tylko taka na sekundę, między ustami a ustami.


Nigdy nie przepraszaj za marzenia.  

Co Ty masz takiego w sobie, że cały czas myślę o Tobie? 

 i nikt mnie nie zatrzymywał. nikt nie powiedział "zostań". nikt za mną nie pobiegł, więc poszłam. 

 Chciałabym być Twoją ulubioną dziewczyną, chciałabym byś myślał, że jestem powodem, dla którego żyjesz tutaj, na tym świecie i chciałabym, aby mój uśmiech był Twoim ulubionym rodzajem uśmiechu, a sposób w jaki się ubieram, najbardziej Ci się podobał. Chciałabym, abyś mnie nie pojmował, a jednak wiedział doskonale, jaka jestem. Chciałabym, byś trzymał mnie za rękę, kiedy jestem zdenerwowana i zła i chciałabym, abyś zawsze pamiętał jak wyglądałam, kiedy pierwszy raz na Ciebie spojrzałam, ale przede wszystkim chciałabym, abyś mnie kochał, abyś mnie potrzebował i chcę, abyś beze mnie czuł się niekompletny i żeby beze mnie Twoje serce było złamane i abyś beze mnie spędził wszystkie noce bezsennie, abyś beze mnie nie mógł jeść i żeby myśl o mnie była ostatnią myślą przed Twoim snem.

"Ile może być krzyku w milczeniu? 

  Gdy dorosnę najpierw chcę mieć syna potem córkę . Wtedy syn będzie bił każdego kto sprawi, że moja mała dziewczynka zapłacze. 

 *Są dwie rzeczy, których mężczyzna ukryć nie potrafi – kiedy jest pijany i zakochany.*


63899_442849229117543_338630915_n.jpg
Nie wiesz nawet, ile w życiu chciałabym Ci dać


 Nigdy wczesniej nie balam sie samotnosci, tak jak teraz. Mysli skupione wedlug jednej osoby - a on? Tylko zartuje. 'Kocham cie' powiedzial dzis jak zawsze, ja jak zawsze odpowiedzialam 'Ja Ciebie tez'. Tylko, ze ja mowie powaznie. Wtedy pojawia sie mysl 'Przeciez nawet nie jestesmy razem' a w oczach pojawiaja sie lzy. 

 Prawdziwie kochamy, gdy doceniamy charakter, nie wygląd...''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz