Powered By Blogger

wtorek, 19 marca 2013

Świat jest tak sprawiedliwy, że dostaniesz w plecy kulkę

Rozczarowanie jest po to, by nie popełniać drugi raz tych samych błędów

  I tak mija godzina za godziną, dzień za dniem. Tak mija nasz świat, nasze uczucia, tak mijamy my i tego nie zmieni już nic.

Przyjaciel to osoba, która kiedy nie potrafisz uruchomić kosiarki elektrycznej, łagodnie spyta, czy włączyłeś ją do prądu . <3


To, że czekam, aż jakiś samochód rozjedzie Cię na przejściu, to nie znaczy, że coś do ciebie mam. 

  Dobrze jest mieć kogoś, z kim można szczerze porozmawiać na każdy temat.

 Na początku był ból . ogromny , niewyobrażalny ból . łzy , popękane serce i mnóstwo smutnych piosenek , królujących na mojej liście najczęściej odtwarzanych . później złość . złość na niego , na to jak się zachował i że wszystko zniszczył . odizolowanie się od świata i wymazywanie z pamięci wszystkiego co dotyczyło i przypominało jego . teraz ? akceptacja . poddanie się . i tylko walczę z szybkością bicia mojego serca , gdy staje się dostępny . i tylko walczę ze wspomnieniami , których jest za dużo  . 

  Czasami warto zobaczyć i przeżyć świat pod innym kontem.

 Więc nie pierdol że mam opanować złość, bo nie jest mi wszystko jedno''

Wiosna kojarzy się wszystkim ze szczęściem. Może dlatego nie przychodzi. Może więcej osób jest smutnych niż tych radosnych i w ich sercach bliżej do zimowego chłodu niż wiosennego optymizmu

Ojciec alkoholik podtrzymywał życie pod sklepem
Ciągle ubliżał córce, ten stary durny frajer
Co dzień szantażował, kazał klękać i łapać za faję
Świat jest tak sprawiedliwy, że dostaniesz w plecy kulkę
To nieludzkie ziom jak ojciec może szmacić własną córkę
 
Niektórzy ludzie mogliby się zabić skacząc z poziomu swojego ego, na poziom swojego IQ.

Mam dość kłamstw. Dość przykrych momentów i tej 'zabawy'. Potrzebuję ludzi, którzy będą nie tylko ze względu na ich problemy..przepraszam Cię. Dziękuję za to co było, za te wspaniałe chwile. Nie zapomne o nich nigdy. O Tobie pewnie też.  

 lubię pachnieć Tobą , kochanie 

 jestem Twoją supergirl, jestem Twoją catwoman, chciałabym z Tobą uciec gdzieś i wiem, że tak czujesz też.

 - Gdzie byłaś ?
- Na spacerze.
- Pachniesz papierosami i męskimi perfumami, dziecko !
- Pachnę miłością mojego życia, mamo. 

 Przeważnie reggae porusza moją wyobraźnię.

Momenty w których łamie nam się głos, należą do najważniejszych


To moje życie, tak to moja droga Z uśmiechem budzę się, każda chwila jest nowa..

 Nie od razu zrozumiałam, ile dla mnie znaczysz. Dopiero upływ czasu mi to wytłumaczył.

 Co czujesz, gdy przegrywasz walkę?
* Wstyd, bo przecież wszystko co zrobiłaś, mogłaś wykonać sto razy lepiej.
* Zawód, bo tak bardzo wierzyłaś w swoje umiejętności. Złość, bo gdzieś głęboko coś rozdziera Cię na kawałki i krzyczy, że jesteś słaba.
*Zazdrość, bo przecież chciałabyś być na miejscu zwycięzcy.
Jesteś tu po to, aby walczyć. Nazwij siebie zwycięzcą, a później się nim stań.
Zbyt trudne? Nie przesadzaj. Po prostu uwierz w siebie.

 Spotkaliśmy się z jakiegoś powodu. Albo jesteś błogosławieństwem, albo lekcją.

Jesteśmy skłonni bardziej ufać ludziom nieznajomym, bo oni nas nigdy nie zawiedli.

1 komentarz: