Powered By Blogger

sobota, 7 kwietnia 2012

witaj w moim psychiatryku xd

Nie odkładaj mnie na potem, bo potem mnie już nie bedzie..

  Chodzi o to, że Cię kocham a przecież ostatnio mówiłam, że Cię nienawidzę. Uświadomiłam to sobie dzisiaj w nocy, gdy pisałam, że nie mogłabym bez Ciebie żyć.

 nigdy o nic cię nie prosiłam, ale w tej chwili mam w dupie honor. Przytul mnie mocno . ♥

i nie będzie już żadnej miłości, zauroczeń. będzie tylko czysta wódka i niezliczone ilości fajek.

Mam ochotę na sniadanie z Toba , więc zapraszam cię na kolacje.

 

 pamiętasz jeszcze . ? te dni, całe miesiące, pamiętasz . ? chcesz zapomnieć . ? ja nie mogę, wiem, że błądzę ..

 

Mówi się, że potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...

 

 

 -Opowiedz mi coś o sobie... -Mam na imię Miłość, moją matką jest Pomyłka, ojcem Przypadek. Urodziłam się w sercu i tam obecnie mieszkam, razem z siostrą Nadzieją. Codzienne kłótnie z kuzynką Nienawiść

 

 To dzięki niemu odzyskała sens życia, to dzięki niemu na jej twarzy pojawił się uśmiech.. a teraz to straciła..

 

Pewnie nigdy się nie dowiesz, na jaki kolor świecą się Jej oczy, gdy myśli o Tobie, jaki kształt przybierają Jej usta, gdy o Tobie mówi i jak ciepłe ma dłonie, gdy dotyka Twojej fotografii. 

  

 Miło spędzać czas z chłopakiem, ale co nam z tego, jeśli oni nas wykorzystają, najpierw zrobią nadzieje a potem oleją.

 

  Był jednym z tego grona facetów, którzy dają nadzieję na wieczne bycie razem, a przy najbliższej okazji ją odbierają, by za chwilę odejść i poszukać kolejnej naiwnej, jak ja.


Jesteś jak tort czekoladowy wiem że nie mogę brać kolejnego kawała ale jesteś taki słodki

 

 Wariaci nigdy nie wiedzą, kiedy się nimi stają albo... kiedy tak naprawdę już nimi są. 

 

 BYĆ A NIE BYĆ ; O

 

Wesołych Świąt & mokrego poniedziałku . *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz