Powered By Blogger

czwartek, 12 kwietnia 2012

inaczej niż zawsze ...

-Nienawidzę Cię..
-Ale.. Dlaczego?
-Bo jesteś jedyną osobą, która może mnie zabić jednym słowem. A nawet nie słowem, bo gestem. A nawet i nie gestem. Złym spojrzeniem, uśmiechem do tej blondynki po drugiej stronie, zamyśleniem o koleżance z klasy. Nienawidzę cię za to. 

  Lubię takie dni,w których zamiast się wszystkim przejmować to się ciągle brecham. Lubię mieć dobry  humor ;D 

przyjdź do Niego w rozciągniętych dresach, z trzęsącymi się rękoma , i rozmazanym tuszem na policzku. jeśli kocha Cię na prawdę - nie zapyta o wygląd, tylko o to dlaczego Twoje oczy są tak smutne.

codziennie dziękuję Panu Bogu za tych zajebistych ludzi , którzy pomimo upływu czasu nic się nie zmienili .

Czasami miewam wątpliwości czy coś powinno być inaczej. Ale to tylko dlatego , że moja kobieca natura na to wpływa. Tak na prawdę to wszystko jest okey . 

  oczy krążą błędnie po suficie marzeń. 

On oddycha teraźniejszością, a ja przeszłością i wspomnieniami - to jest podstawowa różnica między nami. 


 Proszę, spójrz choć raz w moją stronę i uśmiechnij się. 

 I nie jestem w stanie spokojnie zasnąć jeżeli nie będę miała jakiegokolwiek znaku , że jesteś bezpieczny.

Chciałabym móc wylogować się z tego życia i móc zacząć od nowa, założyć nowe konto, zmienić się, edytować.

co wczoraj pytaniem, dziś odpowiedzią. samotność, niepewność, więcej mnie nie śledzą

Mówisz że większość lasek to wypchane cycki i nic poza tym . ? A wiesz że większość rzekomych facetów to puste bokserki, zawyżone ego i nic poza tym . ?

 W prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to, żeby być nierozłącznym, tylko o to, żeby rozłąka nic nie zmieniała.

-Twoje imię pojawiło się w moim pamiętniku 146 razy... -To mało.. -Mało?! Człowieku! Pamiętnik pisze od wczoraj ! 


-Pogotowie? Proszę szybko kogoś do mnie wysłać. To pilne !
-Proszę się uspokoić, zaraz kogoś wyślemy, a co się właściwie stało ?
-Serce mi pęka..

 Kochaj mnie, wspieraj mnie, szanuj i pomagaj.
Mam nadzieję chyba, że zbyt wiele nie wymagam.

2 komentarze: