Powered By Blogger

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

kochałam na prawdę . . . !

bo przyjaciółka od razu widzi że coś jest nie tak.... 

 Szczęście jest najpiękniejszym kolorem życia . < 3 

Żyję tak , jak piszę na klawiaturze .
Szybko i robię mnóstwo błędów . 

W nocy powinno się spać, a nie siedzieć przy oknie z chusteczką higieniczną w ręku i wycierać każdą łzę, wypływającą spod czerwonych i opchniętych powiek. 

 Nienawidzę cię za moment , w którym sprawiłeś , że w oczach stanęły mi łzy . 

 Na przyszłość jak nie będziesz miał co robić w nocy, to proszę Cię nie wpierdalaj mi się w sny, tylko zajmij się czymś pożytecznym. Nie wiem, śmieci wynieś czy coś.


pierdolone uczucia robią z człowieka bezbronną zabawkę,zamiast kochać, po prostu spalmy trawkę!

Zapominam o wczoraj, wolę patrzeć przed siebie.

  Potrafię być osobą w tym fałszywym świecie i pokazać że nic o mnie nie wiecie !

Nie jesteś paczką L&M'ów, ani nawet puszką Heinekena, ale mimo wszystko uzależniasz. 

 wszystko jest prostsze, niż myślisz, i jednocześnie bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażasz.

ja wiem że to bez sensu ale uwierz, wciąż czekam na znak od Ciebie . na jakąś wiadomość, na słowo , albo choćby jedno głupie spojrzenie . czas mija , lecz uczucie nie ginie . przykre 

nie można mieć wszystkiego, ale można mieć Ciebie a to to samo. <3

- chciałabym być truskawką. !
- a dlaczego akurat truskawką.?
- bo kiedyś powiedziałeś że uwielbiasz truskawki. !

Boję się , że z biegiem czasu te wszystkie wspomnienia wyblakną , nie będą one już tak intensywne. Boję się że moje zmysły nie będą już w stanie przypomnieć sobie Twojego zapachu ani tonu głosu , gdy przymknę powieki jedyne co ujrzę to delikatny zarys Twojej postury. Boję się , że nadzwyczajnie nie będę już pamiętać człowieka , który tyle dla mnie znaczył .

 Ja Cię nie ignoruję. Ja tylko chcę, żebyś zagadał pierwszy.

dlaczego z powodu takich głupot jak wiek czy pochodzenie rezygnujemy z potencjalnej miłości swojego życia.? ze strachu. 

-a dasz mi buziaka.
-coś za coś.
-co mam ci dać?
-buziaka.

Myślę, że nie powinnam myśleć, bo myślę, że jak myślę, to zawsze źle pomyślę. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz