Powered By Blogger

wtorek, 11 czerwca 2013

Wiem że to czytasz, może łaskawie napisz. Tak szybko mnie skreślasz ?

Ile ra­zy ob­ra­camy się na pięcie udając, że jes­teśmy źli, z nadzieją, że złapią nas za rękę. 


  „Łzy wylane nad grobem to niewypowiedziane słowa i czyny niewprowadzone w życie.” 


 Wszystko sprowadza się do ostatniej osoby, o której myślisz przed snem. Właśnie tam jest Twoje serce.


Emocje są głupie. Raz są, raz ich nie ma. Robią w człowieku zamieszanie, a później w jednej sekundzie znikają bez śladu.  


 Zwykły chłopak. Wysoki, przystojny, duże piwne oczy i krótkie ciemne włosy. Nic więcej po za tym że to miłość mojego życia<3



 "Są ludzie którzy bez żadnego pożegnania odchodzą. Są i tacy co bez zapowiedzi wracają." 


 Nie wiedzą o rzeczach, które robimy, nie wiedzą o tych wszystkich "Kocham Cię", ale mogę się założyć, że gdyby tylko wiedzieli byliby zwyczajnie o nas zazdrośni. 


" - Krwawię cicho żyjąc - żyję cicho krwawiąc . . . "


Jedno ci mówię z całą pew­nością: życie może być krótkie albo długie, lecz ważne jest, w jaki sposób je przeżywamy


Napiszę książkę ze słów szczególnych, których nie potrafiłam powiedzieć otwarcie. 

                
Zwolnij, zastanów się i żyj chwilą. Ciesz się każdą sekundą, jakby to była ostatnia



Jesteś stałym elementem moich myśli


 Piszę list, sam do siebie, te litery to mój krzyk
Jeśli nie dam sobie szansy, to nie da mi jej nikt!



 Spotkasz pewnego dnia kogoś, kto całkiem odmieni Twoje życie. Odnowi Twoją wiarę w ludzi, we własne siły, poczucie wewnętrznej siły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz